Inkoopmedewerker
Ben je op zoek naar een dynamische, administratieve functie richting inkoop? Ben je proactief, een regelaar, kan je goed plannen én ben je ook nog administratief sterk? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Dit ga je doen:
De inkoopafdeling is verantwoordelijk voor het volledige inkoopproces van onze organisatie. De afdeling is volop in ontwikkeling en bestaat momenteel uit 2 medewerkers, waar jij intensief mee zult samenwerken. Samen zorgen wij ervoor dat onze collega’s zijn voorzien van de juiste middelen om de orders van onze klanten naar behoren op te leveren. Hierdoor zorgen wij samen voor tevreden klanten.
Je zult administratieve taken verrichten waaronder het inkopen van alle benodigde materialen van de orders en stel je inkooporders vast op basis van voorraadbehoeften. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor o.a. het verwerken, archiveren en verzenden van orderbevestigingen. Dit doe je in ons ERP systeem, waar jij je weg in weet te vinden. Ook zul je de orderbewaking, het beoordelen en rapporteren van leveranciersprestaties verzorgen. Je bewaakt de leveranciersprestaties en neemt maatregelen richting leveranciers om knelpunten op te lossen en je bent betrokken bij de ontwikkeling van de inkoopafdeling naar de toekomst.
Verder zal je deelnemen aan projecten binnen de afdeling, vaak in samenwerking met andere afdelingen en/of externe partijen.
Kortom binnen deze dynamische rol ben je verantwoordelijk voor een divers takenpakket.
Hier kom je werken:
BOZ Group is een van de grootste plaatwerkleveranciers van Europa. We zijn een familiebedrijf in Bergen op Zoom. We maken producten voor verschillende markten en industrieën. Dit doen we met moderne machines.
We werken met een persoonlijke aanpak, communiceren duidelijk en denken aan de toekomst. Stabiliteit en vernieuwing zijn belangrijk voor ons.
In totaal werken er 130 mensen bij BOZ Group, verdeeld over verschillende afdelingen. We vinden het belangrijk dat onze medewerkers zich kunnen ontwikkelen. Daarom bieden we opleidingen en trainingen aan.
Ons kantoor team bestaat uit +/- 20 personen. Samen met jouw collega van de Inkoopafdeling hebben jullie je eigen kantoor, zodat je snel kunt schakelen. Wanneer je juist vragen hebt voor iemand in productie, kun je hen telefonisch bereiken of loop je gewoon de productiehal in. Ons kantoorpand en de productiehal zijn aan elkaar geschakeld zodat we makkelijk met elkaar communiceren en goed kunnen samen werken. De andere afdelingen waar je samen mee werkt op kantoor zijn: verkoop, ict, finance, HR en werkvoorbereiding .
Om een beeld te schetsen van onze afdelingen in de productiehal:
- De platen worden gesneden op onze CNC- lasersnij afdeling;
- Daarna buigen/zetten we de platen in onze zetterij. Dit gebeurt met de hand en met robots;
- Hierna komen de producten bij de bankwerkerij en pem, punt en stift -las afdeling
- Vervolgens lassen we de onderdelen aan elkaar, met de hand of met robotlasmachines;
- Daarna gaan de producten naar de slijperij;
- Tot slot worden ze gecoat en of geassembleerd;
- Onze logistieke afdeling zorgt ervoor dat de producten op het juiste moment op de juiste afdeling zijn.
Via deze link: https://bozgroup.nl/vacatures-en-werken-bij-boz-group/ kun je alvast een kijkje nemen in onze fabriek.
Dit neem jij mee:
🔹MBO+/HBO werk- en denkniveau;
🔹Je bent administratief goed onderlegd, en bent handig met een ERP pakket en Excel;
🔹Je staat je mannetje (of vrouwtje) en weet draagvlak te creëren;
🔹Je vind het leuk om verbeteringen aan te brengen en potentieel te zien, het glas is bij jou vaak halfvol;
🔹Jij bent 32 uur beschikbaar;
🔹Je hebt inkoop ervaring binnen een productie-omgeving;
🔹De Nederlandse taal beheers jij in woord en geschrift (Spreek jij ook goed Engels en/of dan is dit een pré);
Waarom kiezen voor BOZ Group?
🔹Jij komt werken in een nieuwe functie binnen een hightech organisatie waarin het altijd “bruist”;
🔹Een salaris tussen de €3250,- en €4200,- op basis van 38 uur;
🔹Een goede pensioensopbouw bij PMT;
🔹25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (o.b.v. fulltime);
🔹Winstuitkering en bonus bij niet ziek zijn;
🔹Uiteraard horen vakantiegeld, reiskosten vergoeding en een budget voor professionele ontwikkeling er ook bij;
🔹Een fietsplan, en gezellige bedrijfsfeesten mogen natuurlijk niet ontbreken;
🔹Je gaat een ondersteunende functie vervullen waarin jij écht het verschil kunt maken;
🔹De leuke kanten van een familiebedrijf: korte lijnen, gave evenementen en een prettige, dynamische werkomgeving.